dinsdag 17 april 2012

Rozemarijn ontspant

Gisterenmiddag heb ik een tijd in de tuin gewerkt. Eerder al had ik de ravage die de winter achterliet opgeruimd. Nu ben ik bezig met het planten van kruiden, onkruid wieden en bakken vullen in afwachting van beter weer. : Van al dat werken in de tuin, voelde ik mijn spieren protesteren en was ik best wel moe.  Een opwekkend bad is dan een uitkomst. Dus maakte ik 's avonds  een  aftreksel van ( gedroogde) rozemarijn en goot dat in het hete badwater. Twintig minuten later was  ik als herboren. Echt een aanrader!

Heb je geen rozemarijn bij de hand, dan is de aanschaf van rozemarijn badolie een prima alternatief.  Let wel op de kwaliteit, want er zit veel kaf onder het koren!

Bloeiende rozemarijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats hier je reactie